ساعت ویکتوریا

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
عليکم السلام ، اصرار !؟ شما فرمودين داري ؟ بنده هم پاسخ دادم ، خب بله الان ميشه گفت اصرار دارين .
عرض کردم دين يعني اسلام راهکار داره ، راهکارم همونه که پيامبر صل الله عليه و اله و سلم وقتي وارد مدينه شده به امر خدا اونو انجام داد ، نه بخانه يکي رفت و نه مثلا به بهشت زهرا ، مدرسه علوي ووو ، بلکه اونجا که شتر ايشان زانو زد ، همونجا رو مقر حکومت قرار داد و در همونجا هم زندگي کرد تا از دنيا رفت .
بعبارت ديگه راهکار اجتماعي دين خانه ، مسجد و خانه ي خداس ، نه نهاد هاي مدني غربي که متاسفانه جمهوري اسلامي ايران هم از آن استفاده ميکنه براي حکومت و زندگي اجتماعي .
اينو بنده در وبلاگم با تو ضيح بيشتر گفته ام ، و پيش از اين فضا ، فضاي ايتنرنتو ميگم ، کتبا هم براي هرکه که توانسته ام نوشته ام و شايد شما سري به وبلاگ بنده نزده باشيد و خبر نداشتهع باشيد ، ولي بعنوان مثال دبيران که بي خبر نيستند !
پاسخ

سلام مجدد، صحبت شما کامل نيست، عباراتي مانند مسجد باشد و نهادهاي،مدني نباشد عرضه کننده يک نوع حکومت آنهم حکومتي که براي زمان غيبت امام زمان مناسب باشد نيست، اين توقف شتر يا مسجد نبود که يک حکومت تشکيل داد بلکه شاکله حکومت اتصال مستقيم به وحي بود و مقام عصمت، مقولاتي که در زمان غيبت وجود ندارد و در اين نظام بز اساس آنها برنامه ريزي شده است تا عدم اتصال مستقيم به وحي موجب بروز انتخاب اشتباه و خودکامگي نگردد.