درب کنسرو بازکن برقی

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
عليکم السلام
بنده نگفتم ، در فرمايشات شما آمده بود ، بنده فقط در رابطه با استفاده از تجربه ي غربي ها و منجمله آمريکا و فرانسه بود که گفتم اينا عقلاي شما هستند .
اما تجربه ، بنده که عرض کردم هنوز تجربه نکرده ام و نکرده ايد جمهوري رو ، چه رسه به اسلاميش ، شما ، يعني فقهاي شما جمهوري رو تجربه شده گرفته اند ! شما هم تابع ايشان ، برا همين در اينجا پياده نميشود ! مگر همونطور که درغرب و مثلا آمريکا پياده شده ! و بعنوان نمونه جمهوري از جمهور اونجا مثلا سياهي بدست پليسش کشته ميشه ! و جمهوري از جمهورشم که براي اعتراض ميان بيرون باهاشون همونطور برخورد ميشه که در خبرها اومده و ...
خب جمهوري يعني اين ؟ يا اينکه در ايران پياده شده ؟ فقط يادتون نره که بنده ايراني هستم و پيش از جمهوري اسلامي هم در ايران زندگي مي کردم ! حالا جمهور ما يعني خانواده ي خانه ي ما بمونه ، که کجاي جمهوري مورد ادعاي شما قرار داريم ؟ و بعبارت بهتر "تعريف" شديم ؟
بله ، بنده که نه ، دين يعني اسلام در اين زمينه حرف داره ، و يادتونم نره که قبلا گفتم فقط و فقطم دين حرف داره ! حرفي که نه تنها بنده يا شما برادر گراميم ، بلکه خانوادگيم در آن "تعريف " شده است ، چيزي که هيچ جاي دنيا تجربه نکرده اند علما و دانشمندان شما منجمله فقهاي دربست مورد قبول شما ! و اونم فقهاي ديني شما !
پاسخ

سلام عليکم، من نمي دانم چرا علي رغم اصرار حقير، به جاي اين که راه کار پيشنهادي تان را ارائه کنيد صرفاً به بحث جمهوريت و محکوم کردن آن و البته فقهاي ما!! و البته شيعيان مي پردازيد؟!!!! شما که ما شاءالله در دين گويا تبحر خاصي داريد چرا راهکار مورد نظرتان را ارائه نمي فرماييد؟!!!