ساعت ویکتوریا

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
با سلام مجدد ، راستي از کجاي عرض بنده برداشت فرموديد که بنده را : " منتقد" و شايدم مخالف ، و شايدم مخالف امام زمان ناميديد ؟! شما که هراسي نداريد ! مثل بقول شما رييس جمهورتان !
حالا بماند معني نقد در کتاب لغت شما ، که سره و ناسره داره ! مثل مثبت و منفي منطق علم و دانش شما !
و بازم بماند که منطقتان هم از قضا غربيست ! چه يوناني آن و چه جديدش ! و مثل شکل حکومت شماست ! يعني از غرب گرفته شده ! شايد اين را هم چون در دين يعني کتاب و سنت نداريد از غرب گرفتين !
و بازم بماند که ، چي ؟ اگه گفتين ؟! مثبت و منفي يا منفي و مثبت جديدش ، کدام اول شخص و کدوم دوم شخصه ؟ و کدوم دومي رو : "تنفيذ" مي کنه !؟ مي دونم که نمي دونين ! در منطق قديمتون مثبت و دو جديدش منفيه که دومي رو تنفيذ مي کنه !
وبازم بمونه که فازي يا خاکستري ايندو رو نيز گفته اند که منطق قرآنه !؟ و کک شما که نه ، هيشکي در جمهوري اسلامي شما هم نگزيد ! حتي کک شخص اولش !
پاسخ

من شما را مخالف امام زمان نناميدم ولي در زماني که حکومت مشروعي به نام جمهوري اسلامي بر اساس نظرات فقهي فقهاي بزرگي مانند امام خميني بنا نهاده شده است وقتي شما مشروعيت را منکر مي شويد اين احساس خطر مي رود که در زمان ظهور نيز با مشروعيت برخي از احکام حکوميت ظهور مشکل پيدا کنيد، در هر صورت اگر شما مسلمان هستيد و رهروي پيامبر اکرم بايد بدانيد که در آموختن حکمت و علم نبايد محصور به چين و غرب و ... شد و البته اسلام ملاک تشخيص درست و غلط هر علم و حکمتي است، اسلامي که به معصوم وصل باشد و غلوم غربي و شرقي نيز در قاموس اسلام اينقدر محترمند که براي آموزش آنها بايد مهاجرت کرد و جهد کرد نه اين که مثل شما دوستان که تازه کسري از علم پيامبر را هم نداريد خودتان را از تمام حکمت ها و علم ها بي نياز مي دانيد.....