تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 <      1   2      
 
کارت جهنم صادر شد :)
پاسخ

سلتم بر ميثم خان جهنم دره اي :)
سلام بر جناب آقاجاني عزيز و گرامي ، واقعيت اين است که برخي چون تحمل انتقاد را ندارند با هر وسيله اي در صدد بستن دهان منتقدان هستند ، حالا توهين و تمسخر و بعداً [ اگر بعداً ي وجود داشته باشد ] بازداشت و شکنجه و زندان !!!
ولي اين مملکت به فضل و عنايت پروردگار رهبري فرزانه و روشن ضمير دارد که در مواقع حساس و ضروري جلو برخي لغزش ها را مي گيرند ، ديديم که در جمع سفرا ضمن تمجيد و حمايت از وزير خارجه ، صراحتاً بيان داشتند که تعامل با آمريکا هيچ به نفع ما نيست ، اين جمله و مجموع سخنان گهربار ايشان در اين جمع ، تاييدي بر مواضع نيروهاي مخلص و گفتمان مقاوت است هرچند که مخالفان را خوش نيامد و نيايد ، اميدواريم مسئولان بلندپايه نظام با شنيدن اين سخنان و ديدن نتيجه مقاومت در غزه قهرمان ، بيش از آن که به فکر تعامل با دشمن باشند به فکر تعامل با رهبري و نيروهاي انقلابي و گفتمان مقاومت باشند .
از تحليلهاي مفيد و روشنگرانه شما نيز متشکريم. مؤيد باشيد
پاسخ

سلام جناب استاد ترابي عزيز، از نظر کامل و مفصلتان کمال سپاسگزاري را دارم. خداکند که مسئولان ما حقيقتا ولايت مدار باشند نه شعارا.
سلام عليکم
حالا چرا شما به خودتون گرفتين ؟
آقاي رييس جمهورتان ! که فرداش گفت مخاطبش منتقدين و حتي مخالفين هم نيوده !
البته بنده فکر مي کنيم ريشه در جمهوري اسلامي داره ، چراکه يه رييس اسلامي داره و يه رييس جمهوري ، خب بين دو رييس اين حرفا نباشه عجيبه !
البته بهتر بود مي گفتم يه رييس جمهوري و يه رييس اسلامي که بقول طلبه ها هم وزن جمهوري اسلامي باشه ، منتها چون عملا اسلامي مقدم بر جمهوريه بر وزن و قافيه عملي رو گفتم !
خلاصه تا رييس يکي نشه وضع همينه ! رييس مردمو ميگم ، مردمي که انقلاب کردن رييس اسلامي داشته باشن ولي ...
پاسخ

سلام، اول از اينکه متن نظرتان را روان نوشتيد سپاسگزارم و اما بعد، تبليغ حاکميت دوگانه مي فرماييد؟!! درا ين حکومت قانون تکليف شخص اول ودوم را به خوبي روشن کرده است و توجه بفرماييد که رييس جمهور بدون تنفيذ رهبري اصلا رييس جمهور نيست و البته اميدواريم هرچه سريعتر با ظهور حضرت حجت ببينيم که منتقداني مثل حضرتعالي با امام معصوم چه معامله اي ميفرمايند....
کاربر گرامي، سلام
در تاريخ پنج شنبه 93 مرداد 23 نوشته شما با عنوان انتقاد هراسي برگزيده شده و در جايگاه تيتر دو در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب رهگذرم، دل نبند.... و دبير سرويس آن محمد صادق خدايي بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
پاسخ

سلام و ممنون
 <      1   2